PRICK OR FREAK????

Friday 21 October 2011

YOU'RE PRETTY AWESOME!!!! :)


SHE'S MY EX...

until now i love her so much. n i bet she's too! hahaha
nama dia NURUL AMALINA BTE MOHD NASIR... dye funny, understanding , manis n yg paling bagus tentang dia...dia selalu ade bile aku sedih dan susah. :D
dia seorang yg agk lasak n tough! bkn badan tough ea??? hahha
mane2 pompuan yg lukakan ati aku i bet she will kick ur ass! :)
aku ngn dia dah kenal hampir 10 tahun. lame kan??? haa... sampai sekarang kitorang masih kawan lagi.

TO LAKI2 DILUAR TU....
untung kalau sape yg kawin ngn dia ni, jimat duit... sebab dia pandai masak! my fav ayam masak kicap dia, mmg awesome! sumpah x tipu! :D
aku ni dah macam promote dia dah ni. kikikiki


cun tak dia???cun kannn...:)
nk try ejas??? boleh....pastikan korang setia n boleh syg n jaga dia baik2...
kalau x, korang dapat lah makan penyepak aku sampai cacat! hahah

ni kt pantai klebang, melaka :D
haa tengok betapa erat nye kami...actually kitorang kawan jer ni. kawan yg sgt close:)
ema, aku syg kau tao! kawen nnti jgn lupa jempot aku datang! hehehe...
dia ni student lg tao. belajar kt melaka skrg ni, belaja elok2 ye? hampir every week aku gi sane sebab nk jumpe kau. kikiki :p. padahal aku sonok berjalan kt melaka tu. macam2 ade....:D

No comments:

Post a Comment