PRICK OR FREAK????

Wednesday 9 March 2011

AKU MALAS MENULIS HAL YANG INDAH UNTUK KAU!!!!

aku bace catatan kau. Kembali kau tipu aku. Lagi aku tertipu  dgn kau. Aku hanya ingin mengumpulkan sembab, sampai penuh kertas yang pernah bertuliskan nama kau,. Haruskah aku bersumpah, sampai tak ada lagi cinta yang kembali hangat ntok kau....????!!!! 

Aku baca lagi catatan kau. walaupown perit, tetap aku teruskan hingga tak mengenal kata tamat. Sungguh aku senang kau tipu, jika hati kau memang kuat. Sungguh nikmat kau berkata dusta jika itu membuat kau bahagia. Apekah aku patot ingat kt kau pade saat ni????? Kau memang serupa merpati, dengan bulu rubah yang menghiasi segala merah catatan. 

Oh, aku terjatuh. dan kau ketawakan aku.... kau suke tgk aku mcm ni. tapi disebabkan aku terlalu syg pade kau...aku relakan kau buat mcm ni pade aku. moga2 satu hari kau akan sedar.Aku malas menulis hal yang indah tentang kau, ingat sebelum angin senja berhembus, gema limbung yang mengelus. Kembalilah pada saat yang tepat. Saat itu, aku ingin kau terima bile aku ucapkan pada kau : kaulah kekasih aku!!!!!

No comments:

Post a Comment