PRICK OR FREAK????

Friday 25 February 2011

"SAYANG KAU SANGAT!!!!"

Hari tu kita gaduh. Saye main-main.
Awk ingat betul-betul...
Tak tau nk buat mcmana lg. Lantak awk lah
Semlm kita berselisih. Saye buat dunno
Awak pandang saye, Saye buat dunno jugak.
Degilnyer saye...
Saye nmpk awak, Saye panggil.
Tapi awak x toleh. Sebab saye panggil awak dalam hati.
Bodohnya saye...
Awak tegur saye, Saye buat dunno
Tapi awak xtahu happynya saye.

walau pun saye jarang bagitau awak yang saye sayang
dan rindu pada awak,
tapi...dalam hati saye ni selalu ingat & sayang kat awak.

semasa awak takde ngan saya,saya pernah terfikir untuk BUNUH DIRI

--saya gunakan TAUHU untuk ketuk kepala saya
--pakai COTTON BUD tuk potong nadi saya
--naek BASIKAL laju-laju pastu langgar daun pokok.
--makan VITAMIN dengan gelojoh nye.
--pastu saya TERJUN BANGUNAN gune payung terjun
--saya tak MAKAN beras nasi slame setaun.
--saya KURUNG diri dalam bilik air lame2 mase mandi
--saya bediri tengah jalan n soh KUCING langgar saya.
--saya GANTUNG diri saya ngan benang.


   saya wat sume ni sebab saya sayang awak.

   lihatlah betapa pentingnye awak dalam idup saya.

2 comments:

  1. weeeekkkk da dapt mcet nie da lame dahhhh....ngengade nk upload kat bloggg...weeeekkkkk....

    ReplyDelete
  2. ye ke sayang...kikikiki ko tipu kan ?

    ReplyDelete