PRICK OR FREAK????

Thursday 24 February 2011

KAU SINI KEJAP!!! NK MINTAK TOLONG KAU HILANGKAN...

Yang ini, aku biarkan kamu tinggalkan komen.


Dulu masa budak-budak, kalau gaduh dengan kawan-kawan mesti cakap macam ni,


"..tanak kawan dengan kau. Alif lam lam ha.."



Kejap lagi petang, main bola geng yang sama. Lepas tu pergi ngaji Maghrib sama-sama. Esok pergi sekolah, gaduh lagi.


"..tanak kawan dengan kau dah. Alif lam lam ha.." lagi...


Itu masa budak-budak. Bila dah besar sikit, bergaduh mesti mau ajak kaum. Dah besar lagi sikit, 

masuk kultus-kultus. 3 line lah, brader lah, kongsi gelaplah dsb. Esok mati, siapa angkat mayat kau kalau bukan kawan-kawan jugak?


Aku ada baca paper, tahun baru itu hari ada sorang budak punk bergaduh sekitar Kuala Lumpur.

Budak punk tu kena campak dari tingkat tujuh. Mati.


Kata punk not dead?


Sebenarnyakan, aku ada buat silap. Lepas tu aku tak tahu macam mana nak betulkan silap.


Si Houdini tu hidup lagi ke eh? Panggil dia sini kejap. Aku nak suruh dia buat magic. Hilangkan apa-apa yang patut.


Mich werde dissolute bis seine liebhaben mich erwidern.


It just fucking disappear!


Anyway....so long.

No comments:

Post a Comment