PRICK OR FREAK????

Tuesday 22 February 2011

[GAY IS COOL,LESBIAN IS WONDERFUL BUT DA' TRUTH LOVE IS TOTALLY AWESOME!!!]

sekarang ni dah macam2 pasangan yg aku tgk.depan mate aku,dalam tv,surat khabar,internet dan macam2 lagi..ade laki2 couple ngan laki2,perempun couple ngan perempuan.tapi persoalan nye adakah masyarakat terima???
Bagi aku hal macam ni aku dah umum.aku x kisah tntg semua ni.bkn salah diorang.bkn diorang mintak jadi mcm ni.sebaliknya bg aku,golongan ni lagi lebih responsible terhadap pasangan2 diorang.cinta diorang lebih tulus,setia dan luhur pada pasangan2 diorang berbanding pasangan yg normal.aku x nafikan dari segi agama memang tersangat salah.tapi macam aku kata td,diorang x mintak jd mcm ni.dah naluri lebih kepada jantina yg sesama
Kenapa lah masyarakat pndg hina golongan yg macam ni.bg aku sepatutnya jgn dipandang hina golongan yg macam ni.cuba korang yg otak "KOLOT" ni pergi dekat ngan diorang.cuba berkawan ngan diorang.tanya ape,kenapa jd macam ni.korang akan paham..tapi jgn seratus peratus blame diorang!!!!
cinta golongan yg mcm ni lebih sejati dari golongan yg biase.jadi korang x layak nk gelar diri korang suci.golongan yg biase pun bukan x wat dosa..kadang2 tu kita kena paham,dosa tu senang nak terjadi and pahala tu susah nk dicari.
dalam keaadan dunia sekarang,dah macam2 yg jadi.kalau kt overseas tu ade yang laki kawin dgn lelaki.perempuan kawen ngan perempuan.to me,it's okay..juz be open ur mind.
tapi ade gak golongan yg lain yang kononnya mengikut trend..nampak lelaki bercinta dgn lelaki,diorang pun nak try jd cm tu.nampak perempuan bercinta dgn perempuan,diorang pown nak try jgk.pada golongan yg mcm ni,aku nshtkn lupekan jelah niat korang nak wt mcm tu.not cool guys..aku lebih suke berkawan n bergaul dgn golongan yg macam ni.coz diorang lebih open minded n yg pntg tak hipokrit.kalau dah suke sesama jenis mengaku jelah..xyah nk selindung2.cewah,tgh jalan2 ngan member2 then nampak pasangan gay ke,lesbian ke,pengkid ke..then wat muke jijik.padahal dia pun same.itulah namanya hipokrit.kalau membunuh tu x jadi masalah yg besar dalam negara ni,memang aku dah lama bunuh diorang2 yg hipokrit ni!!!
aku rasa kat orang keliling aku ni ade yg hipokrit.including my gurl friend!!!
marah aku tulis blog mcm ni..kononya salah.aku rasa x salah.korang rasa???i juz giving my opinions right???is it wrong??totally nope to me!!!
before u want to give some advices,i think u should look at urself at da mirror n ask urself dat u really a good people???never done sins???and u'll get ur part..


"JANGAN JADIKAN DIRI ANDA SEORANG YG HIPOKRIT".

No comments:

Post a Comment